Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ : ''Αυτά που γράφονται είναι ψέματα''



Πριν λίγη ώρα δεχθήκαμε μια ανακοίνωση από τον ποδοσφαιριστή του Α.Ο.Κυψέλης,
Κώστα Σακελλάρη όπου διαψεύδει τα όσα γράφονται αλλά και ακούγονται το τελευταίο εικοσιτετράωρο γύρω από το πρόσωπό του.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ποδοσφαιριστή:

''Τις τελευταίες ώρες κυκλοφορεί μια φήμη γύρω από το όνομά μου όσο αφορά το μέλλον μου στην ομάδα του Α.Ο.Κυψέλης.Πιο συγκεκριμένα ειπώθηκε αλλά και γράφτηκε σε διάφορα σάιτ πως ζήτησα από την διοίκηση του Α.Ο.Κυψέλης να αποχωρήσω από την ομάδα αλλά αυτή η επιθυμία μου δεν έγινε δεκτή.Επειδή μου αρέσει να είμαι ξεκάθαρος πρώτα από όλα στους συμπαίκτες μου το προπονητικό τιμ τη διοίκηση και τον κόσμο της ομάδας δηλώνω πως ΟΥΔΕΠΟΤΕ ζήτησα κάτι τέτοιο και ΟΥΔΕΠΟΤΕ σκέφτηκα να αποχωρήσω!Ότι γράφετε και λέγετε για μένα είναι ΨΕΜΑΤΑ και δεν ξέρω που αποσκοπούν.Όπως ξέρουμε όλοι η πόλη της Καρδίτσας είναι πολύ μικρή,η κοινωνία μας ακόμη μικρότερη και την τρίχα μπορεί να την κάνει ΚΑΡΒΟΣΚΟΙΝΟ!!!Έχουμε ξεκινήσει μια προσπάθεια από το καλοκαίρι στην ομάδα της Κυψέλης και σας διαβεβαιώ πως θα είμαι εδώ και θα παλέψω μαζί με τους συμπαίχτες μου ώστε να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει.''

ΜΕ ΕΚΤΊΜΗΣΗ
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...